Stort tack till alla som deltog i vår kundundersökning

I april genomförde HellermannTyton en stor kundundersökning i 13 europeiska länder. Vi på HellermannTyton Sverige är mycket stolta över att så många av våra svenska kunder tog sig tid till att svara på våra frågor. Vi vill verkligen skicka ett stort tack till er alla!

 

I kundundersökningen kunde man välja vara anonym eller låta oss se svaren. En majoritet av kunderna valde att låta oss se svaren, något som vi tar som ett starkt förtroende.

 

Resultaten av undersökningen var mycket positiva. Vi kan inte låta bli att känna oss stolta och glada över responsen.
 

Vi fick också några råd och kommentarer från enskilda kunder. Vi analyserar dessa svar och några kommer att kontaktas där vi ser att vi har utrymme för förbättringar.

 

Syftet med kundundersökningen är att mäta våra styrkor och de områden där vi kan förbättra vår prestation. För HellermannTyton Sverige är undersökningen av yttersta vikt. Det är vårt mål att vara våra kunders bästa partner när det gäller "Perfekta lösningar runt kabel och ledning".

Som ett tack för att våra kunder ville delta i vår undersökning, har vi skänk pengar till hjälporganisationen Barncancerfonden, som hjälper cancerdrabbade familjer och barn.




Stockholm 7 juni 2016

Anna Konnander
marketing@hellermanntyton.se
 

 

 

Håll kontakt med oss!


Update: 18/02/2017 © HellermannTyton 2016