28/05/2022

Kundundersökning 2022

Med våra kunders hjälp växer vi!

I Oktober/November 2021 genomförde HellermannTyton en kundundersökning i ett stort antal europeiska länder. Vi på HellermannTyton Sverige är mycket glada och tacksamma för att så många av våra svenska kunder tog sig tid till att svara på våra frågor. Vi vill verkligen skicka ett stort tack till er alla!

Syftet med kundundersökningen är att ta reda på vad Ni tycker om oss och hur vi presterar, och få ingångar till förbättringar. Det är vårt mål att vara Er bästa partner när det gäller "Perfekta lösningar runt kabel och ledning".

Resultaten av undersökningen var mycket positiva. Vi känner oss stolta och glada över svaren och uppskattar Ert fortsatta val av oss som leverantör, trots utmaningarna i försörjningskedjor och produktion som vi alla mött under 2 år med en Pandemi.

I kundundersökningen kunde man välja att vara anonym eller låta oss se svaren. En majoritet av Ni som svarade valde att låta oss se svaren, något som vi tar som ett starkt förtroende.

Vi fick också råd och kommentarer från några av Er. Vi tar till oss och tar kontakt där det är möjligt för att förstå bättre om vi har utrymme för förbättringar.

Som ett tack för att Ni ville delta i vår undersökning, har vi skänk 5 SEK/svarande till hjälporganisationen Barncancerfonden, som hjälper cancerdrabbade familjer och barn.

Stort Tack från oss på HellermannTyton!


Update: 21/05/2022 © HellermannTyton 2022
© HellermannTyton 2022 (v4.172.2) | Update: 21/05/2022